lördag 14 maj 2011

Allmänt glad

En ny dag, inte alls så kall som dom sa. Bra.
Jag tränade ju rätt hårt (efter mina förutsättningar som är: Totalt Otränad) igår, men har ingen direkt träningsvärk den här gången heller. Intressant. Uppmuntrande.

Detta blir finalernas helg, så TV:n kommer att gå varm. Idag engelska FA-cupen och sedan det stora eventet Eurovisionsschlagern. Och imorgon är det VM-final i hockey mellan Sverige och Finland. Mellan varven ska jag försöka få in några timmars jobb.

Jag känner mig allmänt glad och optimistisk, och det har jag gjort ganska länge. Vet inte varför, det är bara en grundkänsla jag har. Fast alltså, det har inget att göra med Sveriges chanser i diverse tävlingar, det är enbart en personlig sak. När jag tänker på livet ler jag.

Nu ska jag marinera kyckling i citron och sedan tillbringa några timmar i Kittys ateljé.

Inga kommentarer: