måndag 23 maj 2011

Nytt försvinnande

Mitt försvunna armband kom ju lyckligen till rätta. Nu är frågan: var är mitt örhänge? Endast det ena låg där jag tog för givet att båda skulle finnas. Så nu har jag letat. Jag har till och med klippt sönder den halvfulla dammsugarpåsen och rotat i den! Ganska äckligt. En knapp hittade jag, men inget örhänge.

Kanske är detta en utmaning för Tofflan, som lär ska kunna hitta saker. Så här ser det ut:


Tips emottages tacksamt.
När jag ändå bytte dammsugarpåse passade jag på att städa lite. Det är inte klart än, för jag upptäckte förstås damm och fnugg precis överallt.

Tränat har jag också gjort. Och jobbat lite. Det ska jag nu fortsätta med.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har tappat örhänget ute. Det ligger bland grus/småstenar på en asfaltsgång. Ganska nära ditt hem, tror jag.

Monica Hortell sa...

Ojdå. Då är det nog ganska kört... Det finns ju många asfaltsgångar. :-(

Anonym sa...

Det ligger kvar där, än så länge. Jag kan tyvärr inte se nåt runt omkring, det verkar ganska kalt. En spricka i asfalten, typ tjälskada. Men det kan ju vara var som helst, som sagt... Sorry!