fredag 13 maj 2011

Som vanligt

Felet fixat enligt Blogger. Allt är som vanligt. Drygt 20 timmar låg allt nere, det är rätt länge. Dom försvunna inläggen påstås ska komma tillbaka, så jag får lita på det.
Ja, nu är dom tillbaka!

Men nu kommer jag inte ihåg vad det var jag så gärna ville skriva om tidigare idag. Jag var helfrustrerad varje gång jag gick in och fann att ingenting fungerade. Det kliade i fingrarna, jag ville verkligen skriva mina inlägg. Om vad, om vad? Det gäller alltså att vara snabb, att uttrycka tanken/känslan/åsikten direkt. För det känns snabbt inaktuellt.

I alla fall så har jag tränat på gymmet igen. Tog i lite mer än förra gången, eftersom det inte blev några negativa konsekvenser, inte ens träningsvärk. Hur kul som helst är det.

Och Eric Saade gick till final i Eurovision. Roligt förstås, men jag tror inte han placerar sig så högt när det väl gäller. Tre Kronor i VM-final är ocså roligt. Det blir lite nervpärs i helgen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, jag har åter fått bekräftat att WordPress rules! :D
Det saknas kommentarer, också! Jag har skrivit flera som uppenbarligen försvunnit. Eller dissats av censuren??? ;-)

Monica Hortell sa...

Ja, jag ser att kommentarer är borta. :-(
Men jag färsökte faktiskt starta även en wordpressblogg häromveckan. (Den skulle ha matinriktning.) Men det var jättekrångligt och funkade inte alls. :-(