söndag 23 oktober 2011

God champagne


Vi hade en jättetrevlig 19-årsdag. Massor av champagne och mys. Och vi gick lite på stan också, eller inte så lite faktiskt. Min svullna fot liksom klagar och jämrar sig idag, men den repar sig nog till imorgon.
Den här champagnen förresten, den beställde jag från The Wine Company i våras - till ett ganska lågt pris har jag för mig. Och det var bland den godaste champagne jag druckit! Helt knastertorr och ren i smaken, inte då där brödig och jästig som champagne ofta är. Mums. Tyvärr finns den inte kvar, jag kollade precis på hemsidan.

Idag händer inte så mycket och lika bra är det. Ja, K. jobbar 12-21, så hon har det hon gör. Jag ska parkera mig i soffan och titta på fotboll. Matchen börjar i denna sekund, så det här blogginlägget avbryts nu.

Inga kommentarer: