onsdag 30 november 2011

Bloggen fyller år

Min blogg fyller ett år idag. Den 1 december 2010 experimenterade jag lite med olika bloggsidor. Tänkte att jag testar det här och ser hur man gör. Och så hux flux, blev det en blogg. Hur enkelt som helst.
Vad skulle jag kalla min blogg, äh, jag drog till med något och bestämde mig för att hitta på ett bättre namn senare. Det har jag inte gjort. Men det som var ett engångstest har blivit ett slags behov, och under det här året har jag skrivit 712 inlägg. Inte så dåligt, tycker jag själv. Dom senaste dagarna har det i och för sig varit magert med inlägg, men det beror på tidsbrist som säkert är övergående.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Får säga grattis till bloggen på ettårsdagen och tacka för trevlig läsning under det gångna året samt se fram emot kommande års inlägg.
C

Anonym sa...

Grattis till bloggen och till dig! Du skriver bra och intressanta inlägg! Kör hårt!

Monica Hortell sa...

Tack, tack för uppmuntrande ord! Jag räknar med att fortsätta i samma stil framöver.:-)

Bia sa...

Jättekul!Grattis, vad fort tiden går...