onsdag 9 november 2011

Påver måltid och damm överallt

Om gårdagen var osedvanligt präglad av fest och lyx, så är det verkligen tvärtom idag. Kvällens middag bestod av en burk makrill och ett kokt ägg. Usch, det var ingen höjdare!

Väldigt mycket damm och skräp har jag sett. Här. Hemma. Det är nästan skandalöst dåligt städat just nu, så jag tror att K. och jag måste enas om att ta krafttag snart. Kanske på lördag. Ja, senast på lördag måste det bli, för då har vi middagsgäster och man vill inte att dom ska få en allergichock av allt damm,

Jag sliter med mitt årshoroskop, och det går faktiskt framåt. Det är i alla fall bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här blev det cornflakes och mjölk samt rostat bröd - jag gjorde frukost till middag! :D

Städa måste jag också, men det blir nog i morgon. Det knastrar under tofflorna och det gillar jag INTE!

Monica Hortell sa...

Din middag var alltså inte bättre än min...
Och visst är det äckligt när det är smulor och saker på golvet!