måndag 14 november 2011

Nöjd med dagen

Bra dag detta, precis som jag hoppades. Inte för att det har hänt något särskilt, men jag har jobbat till och med mer effektivt än jag hade tänkt. Tog en vända till Kvarnen sedan. Det är inte så lockande att gå ut, men om jag tänker "usch nej, det är så kallt, och blåser gör det också, och nu blir det ju snart mörkt dessutom" - då kommer jag inte ut på flera månader! Ja det vill säga, jag tänker ju dom sakerna, men jag går ut i alla fall. Särskilt när det saknas te, avocado och bacon hemma.

För övrigt känner jag hela fyra personer som fyller år idag. Det är väl ganska speciellt?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag är ju en av dessa. Tack för ditt födelsedagsmelj! Det var jättefint.
C

Anonym sa...

Fyra?! Det var värst! Jag förlovade mig en gång detta datum, den 14 november, men det höll ju inte... Nu har jag Bästa Fästmön (vi förlovade oss den 8 november). Varför berättar jag detta?.. ;-)

Monica Hortell sa...

Det är väl helt enkelt nåt magiskt med den 14 nov! Ja, och säkert med den 8 också. :-)