torsdag 3 mars 2011

Blogg och bröllops-TV

Sent igår kväll sa K: "Satte du in pannkakorna?"
Jag: "Neej...jag trodde att du gjorde det. Står dom framme?"
K: "Alltså jag menar, satte du in dom i bloggen?"

Jag tar det som ett bevis på att bloggen nu är fast förankrad i närståendes medvetande. :-D

Idag påstår en kvällstidning att TV4 ska ersätta Halv åtta hos mig med ett bröllopsprogram som har liknande upplägg. Fyra brudar ska gå på varandras bröllop, betygsätta hela evenemanget och så får vinnaren en bröllopsresa. Eftersom det inte är den 1 april idag så måste det väl vara sant? En förskräcklig, förskräcklig programidé!
Fast Halv åtta har nog bara uppehåll, det kommer tillbaka sen.

För övrigt så väcktes jag av ett SMS idag. :-(  Måste komma ihåg att stänga av mobilen på kvällarna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förskräcklig idé, men så typiskt TV4... Bottennapp, om du frågar mig.
He he, jaaaaa, sätt mobilen på ljudslöst!
Jag ska ringa och PRATA med K nån dag! :D

Monica Hortell sa...

Ljudlöst kanske är en bra idé. Prata med K du - det kan löna sig! :-)