måndag 14 mars 2011

Vår i luften

Helt klart är det vår i luften. K. började jobba kl. 14 idag men var plötsligt försvunnen redan vid 12-tiden. Var var hon, jo på balkongen!


Solandes, med damm och buller och byggkaos utanför. Men solen kändes riktigt varm, så jag satte mig också en stund. Eftersom K. har ett sällsamt fördelaktigt brun-pigment kommer hon att se kraftigt solbränd ut vilken dag som helst, om det här vädret fortsätter.

Jag tog äntligen fram joggingskorna. Tänk att gå ut utan tjocka vinterkängor!


Jag till och med joggade några meter, och det kändes väldigt bra. Kanske går det att träna upp konditionen även i år.

3 kommentarer:

Anonym sa...

K är för härlig! Sitta på inglasad balle och sola i damm och buller utifrån :D

Jag tog fram mina gympadojor i kväll, men jag har inte provat dem än...

Monica Hortell sa...

Vad gör man inte för en soldos!
Dina gympadojor kommer att passa bra till tursockorna.

Anonym sa...

Fast idag får gympadojorna vara hemma och till tursockarna blir det i stället en mer lämplig intervju-boot! :D