tisdag 29 mars 2011

Nu måste jag köpa ny

Nu har jag gett upp allt hopp om min stereoanläggning. Goodbye kära Bang&Olufsen från 80-talet! Jag tror inte att ens Uri Geller kan rädda den. Det är främst CD-enheten som lägger av mer och mer, och att dom andra delarna är okej har jag inte så mycket nytta av då.
Men den är så snygg också...
Allt har sin tid, det är bara att inse. Nu funderar jag på (har typ redan bestämt mig) för en Denon. Säljs av HiFi-klubben. En vanlig anläggning, ingen märkvärdig design (snarare tvärtom, den är ganska ful), men kvalitén är bra. På torsdag kan jag ev. få skjuts, så då gör jag nog slag i saken. I alla fall har jag reserverat det enda ex. butiken hade kvar tills dess.
Usch, det blir en kännbar utgift. Men jag kan inte tänka mig att inte ha en stereo.

Inga kommentarer: