fredag 24 februari 2012

Soligt, socialt och sömnigt

Äntligen har jag en fungerande uppkoppling igen, efter snart en månad! Och så är jag för trött för att skriva blogginlägg...
Det har varit en solig och social dag, trevlig på alla sätt. Jag skriver mer om den imorgon.
Och den nya prinsessan, den lilla känslosamma Fisken, ska heta Estelle. Som betyder stjärna. Vem hade gissat det.

Förresten, TV4 ringde igår. Om jag hade varit hemma hade jag suttit i deras morgonsoffa och pratat om horoskopet, och det hade varit väldigt kul att lägga ut texten om det. Men, det gäller att vara på rätt plats vid rätt tillfälle, och ibland är inte Nerja det optimala...

Nu blir det i alla fall tidig kväll. Zzzzzz....

2 kommentarer:

Ditt och datt sa...

Va kul att TV 4 ringde!!!! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om namnet Estelle, tycker nog att det skulle vara ett mer svenskt namn till en blivande drottning av Sverige - men :-)! vem 17 bryr sig om vad jag tycker i det här fallet, egentligen! :-D

Monica Hortell sa...

Ja, kul att dom ringde men synd att jag inte kunde ställa upp.
Jag vet inte heller vad jag tycker om Estelle. Lite paff blev jag... Men det kunde vara värre förstås.