tisdag 1 februari 2011

Dåliga program

Ibland tittar jag på riktigt dåliga TV-program. Och då menar jag inte normalt dåliga som Idol eller Du är vad du äter, utan djupt dåliga typ Glamour och Bachelorette. Ja, i flera år följde jag Glamour - varje dag! Fast nu gör jag inte det längre, för det har blivit så dåligt. Haha. Så är det faktiskt, och bara en äkta Glamourföljare kan förstå vad jag menar.
Bachelorette går ingenstans nu, men i TV11 hittade jag till min glädje The Bachelor. Sällsamt fascinerande, och nånstans tycker jag att det är sevärt. Ikväll gick näst sista avsnittet, och Andy friade till Tessa. Jättesynd om Bevin som blev bortvald. Ja, ja.

Hur har dagen varit annars? Lugn. Jag hade en klient och tycker än så länge att det fungerar utmärkt att jobba hemma. Sen har jag varit enormt trött, eftersom jag bara sov ca fyra timmar i natt. Har inte varit utanför dörren heller, och friskluftsbristen blir man inte piggare av. Så det blir en tidig kväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försökte glo på det där brottsprogrammet på SvT1 men jag pallar inte Leif GW..

Monica Hortell sa...

Han pratar så märkligt.

Anonym sa...

Exakt. Han pratar så märkligt. Och såg du, han gömde knark! ;-)