söndag 6 februari 2011

Ny mask

Vart tog den här dagen vägen? Hjälp vad fort den gick, fast riktigt slut är den inte än förstås.

Jag har tittat lite på Sherlock i SVT. Enormt uppskriven serie, och jag tycker den är jättetråkig! Verkligen jättetråkig. Engagemang noll. Det finns inget som tar tag i mig, ingen känsla, nada. Så jag såg den inte till slutet.
Gjorde istället en ny datormask till mig. När man har haft dom ett tag blir det lite äckligt på insidan, så jag måste byta då och då. Är därför stamkund på maskeradaffären. Fram alltså med zinkpasta och aluminiumfolie, och nu har jag en fräsch skyddsutrustning.
 (Datormask)

I övrigt har dagen varit som planerat. Jag kollade den halvtrista fotbollsmatchen,


åt en hyfsat nyttig middag, diskade en maskin plus lite handdisk, skrev några mail och jobbade det jag behövde. Ser nu fram emot en kul vecka med besök från när och fjärran. (=Stockholm och Luleå.)

Inga kommentarer: