onsdag 5 januari 2011

Det funkar på distans!

Häftigt. Jag har precis gjort en distanshealing, något som lär ska fungera väldigt bra med Reconnective healing. Vissa anser till och med att det är effektivare än en "vanlig" behandling. Jag var lite skeptisk, som jag brukar vara, men eftersom jag är utan lokal är det enda sättet jag kan jobba med den metoden för närvarande. Så i 20 minuter fokuserade jag på den speciella energin och på personen som tog emot healingen. Efteråt ringde jag henne för att höra om hon hade upplevt något. Och det hade hon, det var en väldigt massa reaktioner. Lindring i tilltäppta bihålor, skadade fingrar som hoppade och ryckte och blev bättre m.m. Inget av detta hade jag förstås en aning om. Hur som helst, det verkar mycket lovande! Vi ska höras om någon vecka, då får jag veta om det blivit några ytterligare effekter, och om det som hände nu håller i sig.

Och nu ringde transportfirman och berättade att den vinlåda jag beställt levereras till dörren inom en kvart. Från det ena till det andra liksom....

2 kommentarer:

Anonym sa...

När blir vinprovningen??? :D

Monica Hortell sa...

Ja det måste ju bli en. ;.)