tisdag 25 januari 2011

Matthet

Vad trött jag är! Färgterapin hade inte samma uppåteffekt som förra gången, och jag tror den hejdade förkylningen finns kvar i kroppen trots att symptomen är borta. Nu är det bara trötthet och matthet, jag sover och sover, vill helst inte gå upp på morgonen och orkar inte göra ett enda dugg sen! Trist faktiskt. Och ovanligt. Jag som har varit så ovanligt pigg hela vintern. Men kraften är försvunnen, och jag hoppas det är tillfälligt. Det jag hade lagrat av sommarens sol och värme är väl slut nu, och det skulle sitta fint med en resa. Nerja är det ställe jag då tänker på i första hand. En mysig stad som jag känner väl till, har varit där många gånger, och där det alltid dyker upp bekanta på gatorna. Tryggt och trevligt. K. vill hellre åka till Kanarieöarna.

Kanske är det dom senaste prognoserna om kommande iskyla som tog min energi. Så otroligt icke upmmuntrande det är att höra om förnyad hemskvinter i februari-mars! Vill inte ha det!

Inga kommentarer: