torsdag 30 december 2010

Hur man kommenterar

Nu har flera personer frågat hur man kommenterar bloggen. Det är lätt, man behöver inte vara registrerad eller inloggad på något sätt. Så här gör man:
Klicka på "kommentarer" under inlägget. (Oftast står det 0 kommentarer, om inte Tofflan har varit framme, men det kanske blir ändring på det nu.)
"Kommentera som" heter nästa steg, och där rullar man ner till antingen "namn/webbadress" eller "anonymt".
Och sen skriver man antingen sitt namn (behöver inte vara fullständigt, och man kan också använda pseudonym) eller också kör man på "anonym", och då kommer det att stå "Anonym sa" framför kommentaren.

Inte så svårt, eller?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är Tofflan framme igen! :D Bara så du vet tar det ibland jättelång tid att kommentera hos blogspot, blogger, blogg etc och vad det nu heter det där vita B:et i orange fyrkant. Ibland blir det upp till en fyra, fem klick. Otroligt irriterande, går det inte att lösa på nåt sätt??? Jag har samma problem hos alla som bloggar hos B. Tålamod är inte nån av mina egenskaper... ;-)
Ville passa på att önska dig och din K ett riktigt gott nytt år också! :D

Monica Hortell sa...

Ojdå. Men du lyckas ju rätt bra ändå, så lite tålamod har du väl..? :-)
Jag ber att få önska detsamma: Gott nytt år till dig och A. Det känns spännande med 2011.

Anonym sa...

Ja, lite tålamod har jag allt! Och så har jag svårt att hålla tyst när jag vill säga nåt, det är väl snarare det... ;-)