torsdag 9 december 2010

Vinprenumeration

Nu har jag gjort det, beställt vin på nätet! Det gick bara inte stå emot. Så nu får jag fyra gånger om året hem sex flaskor vin, det var den minsta varianten som gick att beställa. Roligt, roligt känns det. Och det är inte mer än man kan dricka upp. (I själva verket är det mycket mindre.) Däremot är det betydligt dyrare viner är jag normalt köper, så egentligen undrar jag vad jag håller på med. Dvs jag undrade tills jag kom på det: Jag shoppar. Detta är mitt istället-för handväskor och märkeskläder.:-)
Den firma jag fastnade för heter the Australian Wine Company (har viner från hela världen) och verkar ha bra service. Eller vad sägs om detta: När jag precis hade fyllt i mina uppgifter och skulle skicka iväg själva beställningen, ringde en kille från deras kundtjänst och frågade om jag hade några frågor och om han kunde hjälpa till med något! Då hade jag alltså registrerat mig som kund för två minuter sedan!

1 kommentar:

Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.