fredag 3 december 2010

Lugn dag

Ja, det här var en lugn dag må jag säga. Förutom två turer till Laserkliniken då. I övrigt lite städning, bland annat av mitt skrivbord (äntligen). La därefter några pusselbitar. Lagade mat, en jättegod pastarätt som jag själv har hittat på: spenat, vitlök, soltorkade tomater, parmesan och valnötter. Helt suveränt gott. Älskade K. jobbade till 21, så det blev en egen fredagsmiddag. Bläddrade lite i diverse tidningar. Satt lite vid datorn. Började titta på ett dåligt avsnitt av Kommissarie Morse men gav upp efter ett tag. Och nu sitter jag här. Vid datorn igen. Ska snart koppla ner och koppla av (fast kan jag bli mer avkopplad?) med Kajsa Ingemarssons senaste bok. Det blir lagom lättsmält.
Egentligen borde jag ha jobbat idag, med ett horoskop till tidningen Free som ska vara klart på måndag. Det får jag göra imorgon istället.

Inga kommentarer: