onsdag 1 december 2010

Att dricka färger

Färgterapin var, vad ska jag säga...behaglig är kanske rätt ord. Eller rentav härlig. Det går till så att man får en kupa över ansiktet och ett reglage i handen. Inuti kupan lyser rena, starka färger, och man väljer dem själv med hjälp av reglaget. 10 minuter sägs ska räcka för att ladda upp energi, öka kreativiteten m.m. Till och med en uppgradering av hjärnan kan man se fram emot..:-) Tiden gick fort, det kändes som 3 minuter ungefär, och känslan var som att dricka färger. Very nice. Nu får jag se om det blir några effekter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, jag tycker att det låter lite läskigtspännande! ;:D

Monica Hortell sa...

Fast det var inte läskigt, och det hade gott kunnat få vara mer spännande. Det var mest mysigt och behagligt. OM jag har märkt någon effekt, så är det i så fall att jag har mer energi såhär efteråt.